Indkøb af kondensator i Aalborg, 2200uf 35v Hvor?

Ham på Boulevarden har lukket, hvem sælger ellers løsdele?

Er der nogen i området der har en liggende?

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Re: Indkøb af kondensator i Aalborg, 2200uf 35v Hvor?

Hvad til ?
-er det kritisk at det netop er den kapacitet. Jeg har 4.700uF 40V i
kælderen, og er det kun en enkelt, kan den vel flyttes for et frimærke
eller to. Eller har du noget andet at bytte med ??

Bo //

Re: Indkøb af kondensator i Aalborg, 2200uf 35v Hvor?

Den sad midt på printet i min Onkyo T-9090 II, den er eksploderet og der er
løbet snask ud, men om en anden kapacitet kan bruges, ved jeg ikke, så jeg
vil nok gerne have den "rigtige", med mindre der er nogle der kan sige at
det er ok med de 4.700uF!

Men tak for tilbudet, som jeg gerne vil lade stå åbent i et par dage!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Re: Indkøb af kondensator i Aalborg, 2200uf 35v Hvor?

 - Med en sådan placering og størrelse kan jeg ikke forestille mig andet end
at den er ganske ukritisk mhp. størrelse - du kan sikkert mageligt bruge
enten den halve eller dobbelte kapacitet - jeg ville sikkert sætte mindst
det dobbelte i...

/ Lars

Re: Indkøb af kondensator i Aalborg, 2200uf 35v Hvor?

Ham her har så mange at han ovenikøbet sælger af dem:

http://www.pc-elektronik.dk/shop /

Hvis du søger på denne tekst:
2200uF 35V RAD#

Så burde du finde hvad du søger :-)