Indgangsimpedans på TLV1504?

Nogen der har erfaringer med TLV1504 ADC fra TI?
Syntes at kunne læse i databladet at indgangsimpedansen er max. 500 ohm. Den
lave værdi undre mig, kan det være rigtigt?
Det lader til at indgangen på ADC'en belaster mit input signal så meget at
den trækker det ned fra f.eks. 4,125VDC (burde være) til 3,8VDC (faktisk
værdi).

Mvh
Wind

Re: Indgangsimpedans på TLV1504?

Den

Ja, den har en meget lav impedans.
Driving source have en impedans på under 1K. Du kan altid løse problemet med
en god operationsforstærker.

Mvh

Re: Indgangsimpedans på TLV1504?
Ja, det var også min indskyldese. Hvad bare ikke troet at det kunne være så
galt et problem. Men okay, sådan kan man også blive klogere :-)