Indbygningskasse

Til mit projekt er jeg gået hen og faldet for et CM86-175 kabinet til ca
75,-
https://www.pactecenclosures.com/Plastic-Enclosures/CM86-175.html

Til projektet skal jeg også bruge en lidt større kasse i samme design og
grundmål, men den kan kun købes i 100 stk ?!

https://www.pactecenclosures.com/Plastic-Enclosures/CM86-X300.html?model=CM86-X300&measurement=inches&GO2=GO&CrossArray1=&CrossArray2 =

Det jeg godt kan lide ved dette design er at front/bag er løs, og det hele
er i plast

Nogle forslag til hvor man kan få CM86-175 og CM86-x300 i styk vis og ikke
100 vis? ;O)

(Eller tilsvarende med løs front/bag og i plast)

Sommer hilsen
B.Agerholm

Re: Indbygningskasse

http://www.hammondmfg.com /

Mvh Max

Re: Indbygningskasse
https://www.pactecenclosures.com/Plastic-Enclosures/CM86-X300.html?model=CM86-X300&measurement=inches&GO2=GO&CrossArray1=&CrossArray2 =

Både www.farnell.dk og www.rs-components.dk har en del af PacTec´s
produktprogram.

Velleman har nogen, der ligner meget, men til en brøkdel af prisen i forhold
til PacTec.
De kan købes hos diverse løsdelsforhandlere eller direkte hos Helmholt
elektronik, der er den danske importør.

Se f.eks. http://www.velleman.be/ot/en/product/view/?id60%942 eller
http://www.velleman.be/ot/en/product/view/?id60%943
Hele serien finder du på