impuls-uge-timer til progammering 24/7

Hejsa.
Jeg leder efter en timer med kontaktsE6%t der kan give en puls
pE5% et given tidspunkt pE5% dF8%gnet pE5% en vilkE5%rlig dag.
dvs et dF8%gnuge ur meddisplay, evt med dato styring.
Men selve pulsen mE5% gerne vE6%re kortere end 1 minut f.eks 30 sekunder.
Hvem forhandler disse?

Projektet er at give en startpuls til pc'en til optagelse.
D8%nsket er at pc'en ikke stE5%r tE6%ndt hele dagen bare for at
optage et 20minutters program.
Selve scheduler til optagening har jeg fE5%et til at virke, men
ikke fra en helt kold pc.

mvh

Re: impuls-uge-timer til progammering 24/7

Harald Nyborg til 150 kr
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr69%73&n10%&KundeID =
Derefter monterer man et lille stykke elektronik der kun giver den korte
puls.

Hvorfor lader du ikke uret styre din PC rent powermæssigt i stedet for
at trykke på powerknappen ?

Så sætter du den op i BIOS til at tænde når der kommer strøm til den.

Re: impuls-uge-timer til progammering 24/7
On Feb 17, 5:56 pm, "Klaus D. Mikkelsen"

howdy.

Det var skam min ogsE5% mit fF8%rste tanke og forsF8%g.
Men den har ikke dag / dato styring.  Kun dette ene klokkeslet.
Det er derfor jeg ledte efter flere 'entry's' :-)
TilgengE6%ld har jeg 'power on ring' stik pE5% bundkortet, sE5% min
tanke var at gE5% den vej igennem istedet for.

JF8%rgen

Site Timeline