Ikke ledende lim , hvor købes det

Hej gruppe

Jeg står og skal bruge noget lim som ikke leder når det er tørt , det
skal stabilisere nogle "fuglerede" ting.

Det ville være rart hvis det var klart når det tørrer op , men det er
ikke et must ...

Jeg har set det der grå ?? , man støber komponenter ind i , hvor køber
man det som privat

Hilsen
carsten

Re: Ikke ledende lim , hvor købes det
Overvej den limpistol som vi andre bruger. ellers kan man bruge
araldit/strong samme produkt blot nyt og gammeltnavn. Hvis det skal være
pænt kommer man lim på med en limpistol og eftervarmer det på afstand med en
varmluft pistol. så bliver det rigtigt pænt.

Re: Ikke ledende lim , hvor købes det
On Sun, 16 Jan 2005 22:06:45 +0100, "Jacob"

Super :-)

Såån en har jeg allerede , men "kugler" til ...

Takker
carsten

Re: Ikke ledende lim , hvor købes det
dine kugler. der bruger du blot byggemarkedets de klare. sillicone kan også
bruges men er møg besværligt at få af igen hvis der skal ændres noget og så
lugter det grimt.
Skal det monteres i en bil kan man bruge tectyl. det er super så får printet
ikke fugt.

Re: Ikke ledende lim , hvor købes det
Hej Jacob,

En henvisning til en proktolog (eller bare vand og sæbe) ville måske ikke
være af vejen ;)

(Sorry)

--
Venlig hilsen,
Søren
Re: Ikke ledende lim , hvor købes det
On Sun, 16 Jan 2005 22:06:45 +0100, "Jacob"

Ohh Btw:
Det er nogle TSOP  pinde som jeg lodder "tråd" på ....

Hvor vamt er limen når den kommer ud ?? , mu er det vel ikke såddan at
det "aflodder" mine tråde , så vil jeg sg.. blive ærgerlig for det er
ikke helt nemt at (for en amatørsom mig at )  lodde på en Atmel
Dataflash med den pin-spacing , men jeg har 5 liggende dvs 4 nu :-(

Jeg ødelagde en , efter jeg havde loddet alle trådene på , for det ene
ben knækkede af dataflashen.. (%"#¤(") (dammm) ...  da jeg prøvede at
lodde tråden i den anden ende.

Jeg ved ikke hvad smeltepunktet er på tinnet .....

Men det er ikke "specielt tin"

Hilsen
Carsten

Re: Ikke ledende lim , hvor købes det
Hej Carsten,

Det er der ingen fare for.

--
Venlig hilsen,
Søren

Medmindre det er højfrekvenselektronik kan du nok klare dig enten med alm.
klare byggesilicone eller smeltelim..

/peter

Re: Ikke ledende lim , hvor købes det

Det er max 16Mhz (uC clockfrekvens) , jeg ved ikke om det er
højfrekvens.

Carsten

Site Timeline