Igang med GPS

Hej alle,

Jeg vil utrolig gerne igang med at lege med noget GPS (læs: have noget
hands-on erfaring). Jeg har kigget lidt rundt på nettet og har fundet
nogle færdige moduler.
Jeg er dog helt grøn på området, så jeg aner ikke helt hvad det er jeg
skal købe.

Kan nogen guide mig? - hvor skal jeg starte?

Er der evt. nogen her i gruppen som efterhånden har nogle aflagte
GPS-moduler, jeg kan købe?

Jonas Jalling

Re: Igang med GPS

-du ku jo kantakte mig direkte. Jeg har en del moduler liggende. Det
kommer muligvis til at knibe med antenner, men det kan vi nok osse finde
en løsning på.