Identificering af PIC10Fxxx

Hej.

Jeg har et print hvor der sidder en Pic10Fxxx på. Toppen er filet af, så
jeg kan ikke finde ud af hvad det er for en.

Jeg har forbundet min Microchip ICD2 og kan læse den hvis MPLAB er sat
op til 202-, 206- og 222-modellen, uden at den brokker sig over config
bits ikke passer. Kredsen udfører en rent digital opgave, så det er
sansynligt ikke modellen med Comparator i.

Hvordan kan jeg identificere hvilken kreds det reelt er?

Jeg har brug for at klone koden i den, når jeg prøver at udlæse koden
får jeg et fint hexdump, dog ganske kort, så det betyder vel at code
protection er slået fra ? Hvordan ser det normalt ud hvis man forsøger
læsning af en PIC med code protection slået til ? har aldrig selv prøvet...

Koden i den er ganske lidt assembler, burde det ikke være muligt at
portere koden i assembler over til en en "større" pic jeg har på lager ?

Jeg har kun erfaring med PIC programmering i højniveau sprog, så derfor
jeg spørger lidt dumt.

På forhånd tak,

// Per.

Re: Identificering af PIC10Fxxx

Det ser meget tilfE6%ldigt ud.
Jeg prF8%vede at lE6%se pE5% en pic12F675 (tror jeg at det var). Jeg
programmerede den med protection og lE6%ste den igen. Det var slet ikke
det samme, og den lE6%ste kode virkede ikke hvis jeg puttede den
tilbage.

Jeg mener at config bittene ogsE5% er beskyttet bag protection delen.
Hvis ikke var det for nemt at kopiere.

Det tror jeg ikke pE5%. Mener at de helt smE5% er uden banks.

Benny

Site Timeline