Ideal opamp Spice model

Nogle der kan hjælpe mig med sådan en model gerne til protel DXP

kan være jeg kan bruge en fra orcad også, men kunne ikke rigtig finde en de
steder hvor jeg kan finde noget er det som der er netlist i filen også

Håber nogle kan hjælpe mig lidt på vej

Kasper

Re: Ideal opamp Spice model

de

Brug en spændingsstyret spændings generator. Den hedder E. Sæt
gainkonstanten til 100000, så er du kørende.

Bo //

Re: Ideal opamp Spice model

Hey

Tænkte nok du var behjælpelig :)

jeg har læst det med at det egentlig bare var sådan en generator...

Men jeg vil jo gerne have en færdig "komponent" hvordan laver jeg en makro
fil ?? for sådan en, så jeg kan kæde det sammen med et komponent ?

Kan man det nemt eller er det specifikt for hvert program, eller er selve
spice filen den samme ?

Er lidt meget nybegynder med det spice noget

Kasper

Re: Ideal opamp Spice model

skal jeg være høflig, eller ærlig?
-jeg kender PSpice til bunds. Så tag og kast det andet bort. Så kan jeg
hjælpe dig.

Jeg kan osse levere dig en demoversion ar OrCAD PSpice, hvis ikke du selv
henter den fra Cadence's hjemmeside