IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins

Hej,

Jeg sF8%ger en IDC-connector med 70(2x35) pins, med en pitch pE5% 1.27mm
til printmontage. Er
der nogen af Jer der har en anelse om hvor jeg kan finde sE5%dan en?
Synes ikke jeg har
vE6%ret heldig hos hverken farnell eller RS.

Den skal gerne vE6%re SMD, da jeg slipper for at bore en en masse smE5%
huller, men hvis
det viser sig at vE6%re en umulighed, kan jeg godt overtales til at
starte boremaskinen.

Al hjE6%lp modtages med kyshE5%nd.

Jonas Jalling

Re: IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins
Hei igen,

Jeg kan lige tilfF8%je at jeg bE5%de sF8%ger et han- og et hunstik.

Jonas Jalling

Re: IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins
Har Du kiggget på f.x. Molex eller Tycho's hjemmesider, for at se om det
rent faktisk er noget, der laves. 70pins er ikke lige noget, jeg "tænder
  på"

Bo //

Re: IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins

Hej Bo,

C5%hh, nu skal jeg jo passe pE5% hvad jeg siger. Er lidt i tvivl om
det overhovedet hedder IDC, men det mente jeg bare at kunne
huske. Det ligner de stik der sidder pE5% IDE-kabler. Bare med flere
pins og mindre pitch.
Det er et stik der sidder pE5% et board med et LCD-display pE5%, sE5% jeg
gik ud fra at det var til at finde - jeg kan selvfF8%lgelig tage fejl.

Jonas Jalling

Re: IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins

Jeg tænkte ikke helt igennem, for da jeg så: IDC tænkte jeg Isolation
Displacement Connector = den slags med knive, der skærer isoleringen i
et fladkabel op og laver forbindelse. Lyder som en board-to-board
connector. Anyway: Har Du fundet den hos Molex, kan man bestille samples
af den :-)

Bo //

Re: IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins
Hej,

Jeg søger en IDC-connector med 70(2x35) pins, med en pitch på 1.27mm
til printmontage.
----
Du er sikker på at det du har talt rigtigt? Det ligner at man kan få 68 pins
ret let ;-)

Mvh.
 Anders

Re: IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins

Jeg har siddet idag og mE5%lt og lavet pin-descriptions.. SE5% desvE6%rre..
Der er
70.. Men 68 er ogsE5% fint - der er N/C i begge ender.

Jonas Jalling

Re: IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins

Hov Jonas, jeg har forsøgt at få fat i dig.....
Svarer du ikke på din Jalling adresse ?

Re: IDC connector, 1.27 pitch, 70 pins
On 20 Apr., 20:52, "Klaus D. Mikkelsen"

Jo, det gF8%r jeg. Det er min eneste mail. Jeg synes ikke jeg har fE5%et
noget.
Men jeg tror godt jeg ved hvad du tE6%nker pE5%. Kontakter dig i morgen
(lF8%rdag),
sE5% finder vi ud af noget.

Jonas Jalling

Site Timeline