ICM7218A IJI - Hvor?

Hej NG

Håber nogen herinde kan fortælle mig hvor man kan få en ICM7218A IJI? Har prøvet Brinck og Elfa har en B-udgaven - og B-C-D udgaverne kan ikke bruges, da de alle har hver deres unikke egenskaber.

På forhånd tak for hjælpen :o)

Mvh Morten

Reply to
Morten

Hej Morten

A og B er ens, bortset fra den ene er til common anode display og den anden til common cathode displays.

Og af netop denne årsag skal det være A'eren :o)

Men jeg er da meget interesseret i om nogen kender et sted, hvor man kan få A'eren.

Mvh Morten

Reply to
Morten

Hvis du kan nøjes med to, så kan du bestille dem som samples hos

Lars
Reply to
Lars Nielsen

Skal faktisk kun bruge én. Har haft kigget på det, men er dog stoppet fordi man skal udfylde firmanavn. Skal man bare opdigte ét eller andet? Virker det for jer?

pft

Mvh Morten

Reply to
Morten