ICM7218A IJI - Hvor?

Hej NG

Håber nogen herinde kan fortælle mig hvor man kan få en ICM7218A IJI?
Har prøvet Brinck og Elfa har en B-udgaven - og B-C-D udgaverne kan ikke
bruges, da de alle har hver deres unikke egenskaber.

På forhånd tak for hjælpen :o)

Mvh
Morten

Re: ICM7218A IJI - Hvor?
Hej Morten

A og B er ens, bortset fra den ene er til common anode display og den anden
til common cathode displays.

Mvh Max

Re: ICM7218A IJI - Hvor?

Og af netop denne årsag skal det være A'eren :o)

Men jeg er da meget interesseret i om nogen kender et sted, hvor man kan få
A'eren.

Mvh
Morten

Re: ICM7218A IJI - Hvor?

Hvis du kan nøjes med to, så kan du bestille dem som samples hos
www.maxim-ic.com

--
Lars

Re: ICM7218A IJI - Hvor?

Skal faktisk kun bruge én. Har haft kigget på det, men er dog stoppet fordi
man skal udfylde firmanavn. Skal man bare opdigte ét eller andet? Virker det
for jer?

pft

Mvh
Morten