ICL 2822

Hvor finder jeg data og benforbindelser til en ICL2822 ?

OW

Re: ICL 2822

IC2IC- eller alldatasheet.

 der kommer rimelig mange hits hvis du bare googler "ICL2822"

Re: ICL 2822
Hej!

Yes, men jeg erfarede, at de faktisk ikke linker til det specifikke
datablad for 2822'eren. Men du var måske mere heldig?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: ICL 2822

Kan denne bruges?

Re: ICL 2822
Hej Brian

Jeg tror du skal genstarte dagen, du vrøvler lidt rigeligt.

:)

Re: ICL 2822

Kan ikke finde Ctrl + Alt + Delete... ser lige om reset-knappen dukker op et
sted.

Re: ICL 2822
Hej Brian

Ellers tag "Run Stop & Restore"  :)

Re: ICL 2822

Haha.. Ja det var de gode gamle dage.. :)

Re: ICL 2822
Hej Lars

Ja, og gud hvor jeg savner en genstart med det tempo :)

Re: ICL 2822

Magen til elendig newsreader skal man lede længe efter :)
http://www.avagotech.com/docs/AV02-1320EN

Re: ICL 2822

Det var altså min egen jeg hentydede til, men bare glem den kommentar.
Der er da lidt forskelligt at finde på http://www.datasheets.org.uk /
Men du oplyser ikke hvad IC'en er til, så det er svært at finde den rigtige
alternativ

Site Timeline