IC tang

Hej gruppe

Jeg har en del DIL28 og DIL40 IC'er i sokler, som jeg gerne vil afmontere.
Hvilken tang skal jeg købe til dette formål? Gerne link :-)

/Empitris

Re: IC tang
"Empitris

Du tager et blænddæksel til et slot fra en PC, bukker den lille tap, der
normalt går ind i siden af slotte modsatte ende end hvor skruen er.
Tappen slibes halvtynd og du har den perfekte "PROMudbrækker".

Re: IC tang
Hej!

Kan lirkes ud hvis man forsiktigt stikker en flad skruetrækker ind i begge ender
(skiftevis).

Ellers gør som Klaus anbefaler :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: IC tang

http://dk.farnell.com/jsp/Mechanical,+Office+&+Workplace/Tools+-+Hand+&+Workholding/EAO/300-0001/displayProduct.jsp?sku14%1235

Men ville ellers have svoret på jeg købte 5 i sidste mdr, bare i grøn til ca
den halve pris, men kan ikke lige finde den igen ;)

Re: IC tang

http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok27%5991.htm&lang=dk

Billig og fungerer fint

Re: IC tang
Tak for alle svar - jeg tror, jeg køber en tang i stedet for at lave en selv
:)

/Empitris

Site Timeline