IC Kreds

hvor er det man finde et datablad over en ic N82S126N

Re: IC Kreds

Hos Philips ?

Re: IC Kreds

hmm..

Gammel Signetics ting?

Bo //

Re: IC Kreds

<http://www.chipdocs.com/datasheets/datasheet-pdf/Philips-Semiconductors/82S126.html

Re: IC Kreds

<http://www.chipdocs.com/datasheets/datasheet-pdf/Philips-Semiconductors/82S126.html

Det er jo een af de store, på 1024 bit. Jeg huskede fejl...

Bo //

Re: IC Kreds
Hejsa
<http://www.chipdocs.com/datasheets/datasheet-pdf/Philips-Semiconductors/82S126.html

Eller vælge et gratis-sted:
http://www.alldatasheet.co.kr/datasheet-pdf/pdf_kor/PHILIPS/82S126.html

Mvh Hauge

Re: IC Kreds

Eller bare hos Philips selv. Det var ikke så meget for databladet, jeg
gjorde det :-)

Re: IC Kreds

Har ikke datablad, men husker den svagt fra starten 1970'erne som en bipolær
fuse prom. Den findes med garanti ikke i produktion mere. kan det passe at
den var 16x4 bit ?

Er det til rep. og hvilket grej sad den i ?

Bo //

Re: IC Kreds

bipolær
at
Hej Bo, tak for det tilsendte, den sidder som codeplug i en AP2000 falck
radios, 256*4 bit
Erik

Re: IC Kreds

Jeg har liggende et par uprogrammerte.

HM

Re: IC Kreds

Er det som kredse eller falck codeplug?
Vi er interesseret, hvad skal de koste?
Erik

Re: IC Kreds

Ja sværere er det jo ikke at finde databladet Jan :-)
Erik

Site Timeline