IBM ThinkPad 701c

Jeg har lagt mine hænder på en lidt raseret TP 701c som mangler både
harddisk og et nyt batteri.
Jeg tænkte derfor på om man kan tage skærmen ud og bruge den til en alm.
stationær maskine med et standart grafikkort?

Mvh
//zigge

Re: IBM ThinkPad 701c

OK.
Så må jeg jo se om der skulle dukke en 2½" harddisk op på et tidspunkt :-)

Tak for hjælpen
//zigge

Re: IBM ThinkPad 701c

Jeg har en 814 mb 2½" disk liggende... Hvis du er interesseret er den din
for et par hundrede.
(Ved ikke om det er markedsprisen... Men har haft et par stykker, og de har
været gode til at redde gamle 486 bærbare med)

/Simon

Site Timeline