IBM Thinkpad 600

Davs.

Jeg har følgende bærbar IBM Thinkpad 600 som kommer med følgende fejl:

163 Dato tid
173 Dato tid
192 Blæser fejl

Jeg er så godt som sikker på at blæseren ikke fejler noget da jeg har målt
den igennem og den virker fint, og engang imellem starter den uden
problemer.

Dato tid har jeg en idé om at Backup batteriet er nede.

Mit spørgsmål er kan det virkelig være skyld i at blæseren også fejler,
eller snakker vi motherboard fejl ????

På forhånd mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen Thias Russell

Re: IBM Thinkpad 600
Tag det helt roligt.

Det *er kun* backup batteriet.

192-fejlen skal du ikke spekulere på.
Køb en ny CR2025 celle og byt det ud.
Måske er der loddeflige, ledning og stik på dit gamle batteri, men flå det
af og få det fastgjort til det nye batteri.
Så skulle du være godt kørende igen.

Brian Hougaard Baldersbæk
Frejasvej 14
Re: IBM Thinkpad 600
Davs Hr.

Det vil jeg så gøre. Jeg takker mange gange for hjælpen.

Med venlg hilsen Thias Russell

Site Timeline