HW-dims til video overlay.

Jeg sidder med en Basic Stamp, der kan sende en del oplysninger ud.
Samtidig med, at den foretager de forsk. målinger har jeg et videokamera til
at køre.

De to signaler ( dybde, kurs og dato ) skal gerne blandes, så
informationerne fra Stamp'en kommer med på skærmen - og derved på båndet.

Grundet omstændighederne, hvor udstyret skal bruges, kan jeg IKKE anvende en
notebook etc. Kameraet bliver smidt ned på 20+ meter i havet. Monitor, video
( VHS ) og styrepult befinder sig i en åben båd i overfladen.

Jeg har fundet færdige løsninger, men dels skal jeg hente dem hjem fra USA,
og dels syntes jeg de er uforholdsvist for dyre. Findes der noget
"gør-det-selv" der kan løse mit problem ?

Anyone ?

Mvh.
JpJ.

Re: HW-dims til video overlay.

HAMA laver tekst tv udstyr til at smide imellem et kamera og en video,
hvis du lave lidt gate kredsløb (eller en sbc) som så kan overføre
data fra navigations udstyret til HAMA boxen.

Site Timeline