Hvorn brænder man en eprom ??

Hejsa alle

Jeg skal ha programmeret en EPROM: 27c256 (32kx8)
Hvorn gør man det, kan man købe et kit, og hvad koster den slags ??

Mvh
Morten

Re: Hvorn brænder man en eprom ??

Hej Morten -og alle andre interreserede.

Det du spørger om, er efterhånden det mest gennemgående spørgsmål her i
gruppen, forståeligt nok - jeg er i besiddelse af en brænder der kan brænde,
stort set, alt der har mellem 8 og 40 ben, jeg har ingen konvertere til plcc
soic og andet mærkeligt. Brænderen er en micromaster 1000+.  en liste over
hvad den kan brænde er her:
http://www.icetech.com/SWDownloads/LV40.zip

Hvis det kan hjælpe dig og andre, så gør følgende:

Lav en lille pakke indeholdende følgende:

1 - ic'en du vil have brændt.
2.- en diskette med den intel hex,binære,jedec osv. fil du vil have brændt.
3.- en frankeret svarkuvert.
4.- en rund tyver for ulejligheden.

og send den til:

René O. Nielsen
Skovvænget 5
3630 Jægerspris

- til den pris giver jeg selvfølgelig ingen garanti for hverken det ene
eller det andet, jeg har dog endnu aldrig oplevet at noget går galt - dette
er ikke en forretning jeg lever af, kun en service jeg yder til mine fellow
storfuskere, skulle jeg løbe ind i problemer, så stopper servicen med det
samme!

aftal gerne nærmere på snipped-for-privacy@get2net.dk inden du sender noget.

Re: Hvorn brænder man en eprom ??
Hejsa Rene

Super, det var da et fedt tilbud, så skal jeg lige ha fundet ud af hvor
hulen man kan købe en eprom henne :o))
Jeg har gemt din mail addy, så jeg skriver lige så snart jeg har fundet en,
eller flere og skal ha brændt den..
Hvad koster sådan en brænder egentlig ??

Mvh
Morten

Re: Hvorn brænder man en eprom ??

en,

KØBE en Eprom. Det er noget, man brugt i gamle dage. Du kan givet vis findes
tons af dem i folks skuffer, hvis du spørger pænt. Nu om dage bruger man
flash prom, der er væsentligt billigere, og som ikke kræver en UV-maskine
for at slette den. De mest fikse typer programmerer man direkte i den
opstilling de sidder i, uden en programmer.

Bo //
-jeg har kigget i skufferne, men jeg har høster eprom'erne for flere år
siden.

Re: Hvorn brænder man en eprom ??

Ja, men den skal også i en BMW E30 325i :o)) så det er noget man brugte i
gamle dage :o))

Mvh
Morten

Re: Hvorn brænder man en eprom ??

OK, jeg troede det var til nydesign...

Bo //

Re: Hvorn brænder man en eprom ??

7K, men jeg er kommet billig til den :)

René

Re: Hvorn brænder man en eprom ??

Smid en ekstra tyver oveni, så skal du ikke tænke på det.

René

Site Timeline