Hvorfor skal man læse noget vrøvl

Hej Erik

Ja, det og almindelig Dana lim har jeg lavet mange udstrygnings- preparater til mikroskopiundersøgelse med, men de har styrke mæssigt intet med det produkt at gøre som jeg savner.

--
Mvh
Max

Prøv at kigge efter rudelim.

Det bruges godt nok mest til biler, men er uhyggelig stærkt meen prisen er nok også derefter.

Blot et eksempel:

Har selv brugt det (til biler), og bevarer sin 'gummiagtige' konsistens.

--
Med venlig hilsen
Stig Johansen

Hej Stig

Det er rigtigt, det er faktisk et godt produkt, og det er heller ikke dyrt når man handler de rigtige steder. Bruger det faktisk i produktionen istedet for sort RTV silikone, og prisen ligger vidst omkring en halvtredser pr. patron. Så det må jeg vidst lige teste til opgaverne.

Tak for påmindelsen.

--
Mvh Max
Reply to