Hvordan tegner i "ascii" diagrammer herinde??

Nu har jeg set det et par gange efter hånden. Folk smider lige et simpelt
diagram herind i form af en ascii tegning.

Det må da tage en mindre KRIG at tegne. Nu har jeg prøvet på at gøre det
efter, så jeg ved hvad jeg taler om.

Har i et program der kan konvertere til ascii, eller er i bare hardcore til
det pjat??

Henrik

Re: Hvordan tegner i "ascii" diagrammer herinde??
Hej Henrik ...

Det tager en krig :)

til

Jeg har aldrig brugt et program til det ... andet end Notepad ... men man
vænner sig hurtigt til det ...

m.v.h.
l. madsen

Re: Hvordan tegner i "ascii" diagrammer herinde??

Prøv lige at kikke på Andy´s ASCII-Circuit www.tech-chat.de

Mvh
Lars G

Re: Hvordan tegner i "ascii" diagrammer herinde??

det

Genialt program.

mvh Uffe Bærentsen

Re: Hvordan tegner i "ascii" diagrammer herinde??

Ahh. Nogle mener det tager en krig at skrive i LaTeX, men så slemt er
det nu heller ikke når man først er i gang.. Det samme gælder
ascii-kredsløb..

Hehe...

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!
But the Dell will still stink! Nothing can change that!!!

Re: Hvordan tegner i "ascii" diagrammer herinde??
Hej Henrik,

Nænænæ, gør det i en række år, _så_ ved du hvad du taler om ;)
Det er næsten lige så hurtigt som at tegne på en blok med en blymand, når
vi taler om simple diagrammer :)

Jeg bruger tastaturet direkte i "svarskærmen".
Bare klø på, med tiden går det hurtigere :)

--
Venlig hilsen,
Søren