hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???

Hej,

jeg har en mobiltelefon med vandskade, hvordan renser jeg den best og med
hvad ?????

Mvh.
rkadim

Re: hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???
Davs Abdel.

Jeg ville bruge noget Isopropyl alcohol (Ved ikke om det er stavet rigtig)
Ellers brug noget sprit. og så er det bare igang med en vatpind, og rens
alle kontakt flader, og vær sikker på at der ikke er snavs i mellem benene
på de enkelte ICer.

Evt, hvis du har mulighed for det, så giv hele mobilen når den er skilt af,
en gang i et ultralyds bad.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Re: hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???

Jeg ville bruge opvaskevand og skylle efter med demineraliseret vand
for at undgå kalkaflejringer.

Tomas

Re: hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???
On Mon, 01 Dec 2003 20:43:27 +0100, Tomas Pedersen

Netop. Men typisk er det for sent for mobiler....

Folk piller ikke batteriet af med det samem = tæring = de evige
mobilosmarker.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???

Så har jeg nok været heldig. Jeg fiksede engang en fjernbetjening
efter ovennævnte metode og den havde ligget i flere uger efter at være
røget i en spand med vand til gulvvask.

I øvrigt virker metoden ikke hvis man spilder øl i sit tastatur, med
mindre man er hurtig til at få skyllet. Det var jeg ikke, så jeg måtte
skrabe en tærret overflade af.

Tomas

Re: hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???

man spilder ikke øl!

René

Re: hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???
Hej allesammen,

Jeg takker jer allesammen for jeres svar.

Mvh
rkadim

Re: hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???

Næh.. men jeg oplevede faktisk en i fredags der spildte en mobiltelefon i
sin øl...! :)

/Preben

Re: hvordan renser jeg min mobiltelefon for vandskade best???
Hej Allesammen,

Tak for det mange svar, Jeg prøver.