Hvordan programmere man en PIC16F876 IC

Hej. Jeg skal igang med at lave projekt som jeg har fundet på en fransk
hjemmeside.

Det er et FM radiosender projekt, hvor der skal bygges almindelig FM
transmitter (87,5 - 108,0 MHz), en stereo encoder, og en RDS encoder.

Til RDS encoderen skal der bruges nogle forskellige IC'ere og en af dem er
en PIC16F876 IC
Så mit spørgsmål er, hvordan skal man programmere den?

På hjemmesiden hvor jeg har fundet projektet var der tilhørende .hex filer
som skal programmeres ind i chippen, men hvordan skal det gøre?

Håber i kan hjælpe

Og ja, jeg ved udemærket godt at det er både ulovligt og strafbart at kunne
sende på FM bånder uden sendetilladelse og uden P&T Godkendt udstyr, så det
behøver i ikke minde mig om..

Med Venlig Hilsen
Michael Pedersen

Re: Hvordan programmere man en PIC16F876 IC
vil du poste linket?? lyder spændende... :-)

Rasmus

Site Timeline