Hvordan kommer jeg ind i en Beocom 6000 Wall charger ?

(den skrå væglader). Jeg vil kortne lidt af ledningen. Den er alt for lang og jeg kan heller ikke komme ind i strømforsyningen. Der skal bruges en MEGET lille torx ( mindre end 10)

Hvem kan hjælpe ?

-- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere. Den har indtil videre sparet mig for at få 1069 spam-mails. Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails. Hent gratis SPAMfighter her:

Broder Tuck

"Broder Tuck" skrev i en meddelelse news:42ec5157$0$11712$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

måske er det lavet sådan forat holde ukyndige pilfingre på afstand. når dette er sagt så har harald nyborg et pilfinger sæt til mobiltelefoner. der er nogle meget små torx skruetrækere i det sæt.

Reply to
Jacob

[...]

Broder Tuck skriver:

Du fik hjælp for 2 timer siden....

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Var lige inde deres hjemmeside. Jeg synes ikke at en søgning på torx eller mobil gav nogle sæt med små torx skruetrækkere. Er der nogen der har et hint? (Jeg har en Phillips fjernbetjening med nogle små skruer) /hjj

Reply to
Hans Jørgen Jakobsen

mobil

ved ikke on harald nyborg har, men thansen har i alt fald.

Troels Hansen

find dem hos

Calle.
Reply to