Hvordan kommer jeg ind i en Beocom 6000 Wall charger ?

 (den skrå væglader).
Jeg vil kortne lidt af ledningen. Den er alt for lang og jeg kan heller
ikke
komme ind i strømforsyningen. Der skal bruges en MEGET lille torx ( mindre
end 10)

Hvem kan hjælpe
?

Re: Hvordan kommer jeg ind i en Beocom 6000 Wall charger ?

måske er det lavet sådan forat holde ukyndige pilfingre på afstand.
når dette er sagt så har harald nyborg et pilfinger sæt til mobiltelefoner.
der er nogle meget små torx skruetrækere i det sæt.

Re: Hvordan kommer jeg ind i en Beocom 6000 Wall charger ?
Var lige inde deres hjemmeside. Jeg synes ikke at en søgning på torx eller mobil
gav nogle sæt med små torx skruetrækkere. Er der nogen der har et hint?
(Jeg har en Phillips fjernbetjening med nogle små skruer)
/hjj

Re: Hvordan kommer jeg ind i en Beocom 6000 Wall charger ?
mobil

ved ikke on harald nyborg har, men thansen har i alt fald.
http://www.thansen.dk/products.asp?c53%5390903&n28%3057621#xy

Re: Hvordan kommer jeg ind i en Beocom 6000 Wall charger ?
find dem hos www.Thansen.dk

--
Calle.

Du fik hjælp for 2 timer siden....