Hvordan får man en Lysdiode til opføre sig som en p ære

Er der en der vil give sit bud på det problem der er i dk.fritid.motorcykel
under dette emne?

Mvh, Leif

Re: Hvordan får man en Lysdiode til opføre sig som en pære
dk.fritid.motorcykel

Emnet passer meget dårligt (har set original indlægget)...

Jeg ville nok bruge flyderen som spændingsdeling, så ville jeg bruge en
op-amp som komparator og bestemme hvor mit "tom tank" nivaeu skulle være og
altså lade komparatoren tænde og slukke LEDen (evt. med en transistor på)!

Brian

Site Timeline