Hvordan er det nu, copyright på diagrammer/manualer?

Hvordan er det nu mht. kopiering af diagrammer og manualer? de fleste kender
vist eserviceinfo.com og lign. steder, men er den slags ulovligt?
Jeg har en stak diagrammer på en del ældre ting liggende jeg egentlig godt
kunne tænke mig at lægge ud på min evnt. fremtidige hjemmeside, bare som
link til en pdf fil, vil nogen komme efter mig af den grund? (dvs. i
praksis, gider nogen interesserer sig for det?)

Peter Andersen

Re: Hvordan er det nu, copyright på diagramme r/manualer?

Der er vel copyright på alt man fremstiller, men jeg har aldrig hørt om
nogen der gad gøre noget ved folk der lægger service manualer på nettet
og der er rigtigt mange der gør det.

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Re: Hvordan er det nu, copyright på diagrammer/manualer?

kender
Det er desværre ikke noget jeg tør udtale mig om, men finder du ikke svar
her, så prøv at få en sludder med Thomas her:  http://www.tsinding.dk /
han burde vide det.

mvh
Ebbe