Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

skille det ad, derfor: How to??

Erlo

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Hvad er navnet /fabrikanten?

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

GNT - det skriver han jo :-)
--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Sandt nok ;-)

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Nu vrimler internettet ikke ligefrem med billeder af en GNT 33, kunne du

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

adskillelse af det??

Heme

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Meget enkelt, man kan sagtens have stor erfaring i adskillese af et apparat,
uden at kunne huske typebetegnelsen.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Heme

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

/Hans

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Hvad spiller du?

/Heme

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Fordi apparatet helt sikkert ar alment kendt under en anden betegnelse.

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

derefter "GNT Automatic" - jeg arbejde der i 1985.
--
OV1A Jens

 Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

"Sammenlagt" er vel lige lovligt flot valgt, der er mere tale om et

/Hans

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

ad, de fleste blot med to skruer i bunden, men der er jo dem hvor man
skal starte et helt andet sted. Jeg har heller ikke fundet model 33,
hverken som GNT eller som Automatic.

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

http://mini.ptt-museum.dk/telefonmuseet/dk/page0030.html

Erlo

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

sidst.

Jeg kan huske at man kunne vippe "nummerskiltet" ud, men jeg er ikke sikker

fronten.

kan fingrene sikkert huske det.

Mvh. Uffe Ravn.

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

kabinettet der har fat i 'chassiet'.

Erlo

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Leif

--

beslutning at undlade det.

Re: Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?

Erlo

Site Timeline