Hvor skaffer jeg en transformator af denne type eller lignende?

Hej,

jeg er på udkik efter en transformator som omformer fra 220v ~50-60Hz til
4.4V ~ det er egentligt en transformator til en barbermaskine:

TYPE HP 1328 PHILISHAVE hvis det kan skaffes men det er underordnet, jeg kan
godt bygge den om selv.

Transformatorens nummer er: TYPE 4222 029 00100

Hvis der er nogen der har noget der ligner vil jeg være glad for at blive
kontaktet.

Mvh.
Søren

Re: Hvor skaffer jeg en transformator af denne type eller lignende?

Prøv at kontakte philips

God jul
Jørgen

Re: Hvor skaffer jeg en transformator af denne type eller lignende?
Hej  Jørgen,

Jeg har prøvet at kontakte Philips, de kunne ikke hjælpe mig.

Venlig hilsen
Søren