Hvor kan man købe små lysstofrør?

'Ello!

Specifikt leder jeg efter et 292mm langt og 2mm tykt lysstofrør, men pt. kan
jeg kunne finde sådanne i US. Kan man fremskaffe sådanne her i landet (eller
EU for den sags skyld)?

Jeg har ikke målt AC endnu, men ville tro den ligger på 700 til 900 V i
drift og vel det dobbelte ved start.

--
Necessity is the plea for every infringement of human freedom. It is the
argument of tyrants; it is the creed of slaves.

Mon ikke det er nemmere at kigge på hvad det rør bruges til og så finde frem
til nogen der forhandler produkterne?

Peter

Re: Hvor kan man købe små lysstofrør?

Nej, lysstofrøret sidder i et LCD panel, så en forhandler er ikke lige til at
grave op.

--
I doubt, therefore I might be.

Re: Hvor kan man købe små lysstofrør?
(Prøver lige en gang til)

[...]

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er Løvschall:

http://www.loevschall.dk/produkter/skiltebelysning/ccfl/ccfl.html
http://www.loevschall.dk/produkter/skiltebelysning/ccfl/oversigt-1.html

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: Hvor kan man købe små lysstofrør?

Har du set på :http://www.brinck.dk /
De har nogle 4 mm ø og 30 cm lange
Niels

Re: Hvor kan man købe små lysstofrør?

Tak, men det /skal/ være 2mm i diameter (og selve røret 292), ellers kan det
ikke bruges i LCD panelet.

--
I doubt, therefore I might be.

Re: Hvor kan man købe små lysstofrør?
(En gang til!)

Tak, men det /skal/ være 2mm i diameter (og selve røret 292), ellers kan det
ikke bruges i LCD panelet, der er simpelt hen ikke plads til større.

--
I doubt, therefore I might be.

Re: Hvor kan man købe små lysstofrør?
Hejsa,