hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh o mrådet

hvor kan man købe komponenter i dag,  helst i kbh området.

lige nu mangler jeg en MCP3008, eller lign..( 8chan, 10bit i2c ADC )

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kb h området

hvor kan man købe komponenter i dag,  helst i kbh området.

lige nu mangler jeg en MCP3008, eller lign..( 8chan, 10bit i2c ADC )
---
Brinck Elektronik på Frederiksborggade er et godt bud

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området

RS:
http://dk.rs-online.com/web/c/?sra=oss&r=t&searchTerm=MCP3008&x=0&y=0

/Glenn

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i k bh området
et.
&y=0

av av.. 85 kroner i forsendelse

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området
Hej martin

Så brug eBay, det er billigere, udvalget et større,
men leveringstiden er længere.

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området

Du kunne fx hente det på vibevej...

/Glenn

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området

eBay eller den længere leveringstid?

/Hauge

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området

Ikke alt er på lager på Nørrebro,

Bo //

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området
Hej Glenn

Det vil jeg ikke, der er for langt.

Max

On 13/02/13 15.15, martin wrote:
 > hvor kan man købe komponenter i dag,  helst i kbh området.
 >
 > lige nu mangler jeg en MCP3008, eller lign..( 8chan, 10bit i2c ADC )

Jeg undskylder at forslaget ikke ligger på Rådhuspladsen!

/Glenn

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området

Hej Glenn, jeg tror at det Max forsøger at gøre opmærksom på er at han
ikke er Martin, forstået på den måde at du svarer Max, med et svar der
egentligt skulle have været adresseret til Martin.

De fleste kan finde ud af at det er Martin svaret er rettet imod, men
Max evner ikke lige at se bort fra den slags småting, men lader som om
han tager det helt alvorligt og direkte, selvom han godt ved at
tingene forholder sig anderledes.

Det er meget dumt og barnligt af ham, men sådan agerer han nu engang,
ikke noget nyt der.

/Hans

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området
Hej Hans

Ja, og alle kan jo se at jeg har lært det af dig.

Max

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i k bh området

HEJ allesammen.

 nå.. så har jeg prøvet RS....  de har ikke længere har butikken p
å vibevej. så u-anset hvad koster det 85 kr. i levering :-/

Hvis jeg prøver via E-bay kan jeg kun vælge at bo i canada eller US ?

så må jeg vel træde i det sure æble og fise i brinck.

Martin..

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området
så u-anset hvad koster det 85 kr. i levering :-/
Jeg har netop læst på Labitat, at varen kan bestilles til afhentning på
Vibevej, så ring og hør.

mvh
Thorbjørn

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området
så u-anset hvad koster det 85 kr. i levering :-/

Du kunne jo bruge ebay.de ?

Bo //

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området
Hej

On 18-02-2013 17:21, Bo Bjerre wrote:

Alle kan da handle på Ebay.com eller har jeg misforstået spørger(?). Jeg
har da adskillige (succesfulde) handler bag mig.

Men også .de og .co.uk virker fint selvfølgelig.

--
Mvh, Kim

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området

Indenfor EU er der ikke told og importgebyr, og i mange tilfælde kommer
der heller ikke moms til.

Bo //

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i kbh området
Hej

On 18-02-2013 22:04, Bo Bjerre wrote:

1. De ting han spørger til kan sikkert importeres under mindstegrænsen
for told+moms.

2. Man bliver sjældent snuppet uanset hvad (det er i hvert fald min
erfaring). Så længe det ikke er fysisk store forsendelser.

--
Mvh, Kim

Re: hvor kan man købe komponenter i dag, helst i k bh området
t sp�rger(?). Jeg
kommer

Hej Bo, spitzen klasse :-)

 Tak for hjælpen,  jeg havde ikke lige set at jeg var blevet smidt til eb
ay us.
så nu er de bestilt 12$ for 2, leveret fragt frit fra thailand..

Site Timeline