Hvor kan man købe I/O-kort?

Hej!
Nogen der ved, hvor der gemmer sig et lille restlager af I/O-kort med
8255-PPI til ISA/EISA-bus?

Mvh!
Torben

Re: Hvor kan man købe I/O-kort?

Jeg er faldet over dem på Ebay til ret rimelige penge. Jeg har desværre for
længst smidt et par stykker ud.

Mvh Hauge

Re: Hvor kan man købe I/O-kort?

for

Hej Hauge!
Tjaee.., det var jo ærgerligt.
Ved godt, at det forlængst har været dommedag for ISA-kort, men til øvelser
i programmering til industristyringer er de OK.

Mvh,
Torben

Re: Hvor kan man købe I/O-kort?

Hej Torben.
Jeg vil lige se i mine gemmer, jeg tror jeg har et liggende.
Vy 73 OZ4CQ Lars

Re: Hvor kan man købe I/O-kort?

Burde du ikke kigge på PC/104, det er jo ISA med et andet stik.
Modsat ISA er der fuld gang i PC/104.

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Var det noget ?

http://www.bn-elektronik.dk/BNfront/Varekat2.aspx?Exp12%251&Art23%82&Par14%277

C.Nielsen

Re: Hvor kan man købe I/O-kort?

Jeg har da nogle i skuffen, som jeg i øvrigt selv lavede i 1993, har stadig
printlayoutet, hvis man ville lave flere.
Hvis du ikke finder et, et andet sted, kan du evt. købe et af mine.
Der er 2 stk. 8255 kredse på. 8 bit på hver af dem, er ført igennem en
74LS245 som buffer, der er en jumper som gør det muligt at vælge mellem to
forskellige adresse områder.
Du kan se et billede af kortet her.
http://www.zeroup.dk/uploads/1222427595.jpg

/Tom

Re: Hvor kan man købe I/O-kort?

Hej alle!
Tak for gode inputs!!
Har nu skaffet de tre kort jeg manglede.......

Mvh!
Torben

Site Timeline