Hvor kan man købe en SED1330F

Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et sted hvor man kan købe
en SED1330F evt en SEF1335F.
På forhånd tak.

Kent

Re: Hvor kan man købe en SED1330F
http://www.brinck.dk/lin.asp

Fundet vha Google....

Anders

købe

Re: Hvor kan man købe en SED1330F
Hej. De er desværre udsolgte og kommer ikke igen.
Er der andre der kan hjælpe mig.

Kent

Re: Hvor kan man købe en SED1330F
Hej Kent

Ja, det er ikke gået op for Brinck at en hjemmeside der ikke
er opdateret er ringere end ingen hjemmeside.

Prøv evt. at kikke på http://www.surplustraders.net /

Mvh Max

Re: Hvor kan man købe en SED1330F
On Tue, 7 Sep 2004 09:54:43 +0200, "Kent Damgaard"

Kan jeg godt klare. Men 3-4uger og 650 kroner kan vel afskrække dig.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Hvor kan man købe en SED1330F

købe

Ja det gør det. Synes det lyder lidt dyrt. Jeg må prøve at lede videre.

Mvh Kent

Site Timeline