Hvor kan man købe denne jumpstarter?

Jeg har sådan et lille jumpstarter/energistation:
http://www.chine-taiwan.com/ImageAutotek/AT995.JPG

Den har desværre tabt pusten, og jeg kunne godt tænke mig en ny men kan
ikke finde den nogen steder i vores verdensdel.

Den er speciel ved at den er meget kompakt, næsten halv størrelse af de
gængse modeller man kan købe alle vegne. Jeg bruger den nemlig ikke til
at starte bilen med, men som transportabel 12V forsyning til når vi fx
er på campingferie. Så kan den forsyne mobil og tablet med strøm i 2-3
uger - når den vel at mærke virker.

Kender I nogle steder hvor denne eller en tilsvarende kompakt
energistation kan købes?

Den her er købt i Netto for år tilbage og heder Satex AT995.

FUT: dk.fritid.bil

Re: Hvor kan man købe denne jumpstarter?

Hvorfor "futte" til bil-gruppen når det er i dk.fritid.elektronik og kun
der du spørger????

Luk kassen op og se hvad for en  accumulator der sidder i den. Det er
sikkert bare en eller anden BlyGel accumulator. Prøv så at se om
T-Hansen, Bilbiksen, Biltema, Harald Nyborg m.fl. ikke kan levere dig en
tilsvarende ny.

/Lars

Re: Hvor kan man købe denne jumpstarter?

En fehler! Tak for oplysnigen.

Re: Hvor kan man købe denne jumpstarter?

God ide. Det vil jeg prøve.

Site Timeline