Hvor kan man købe 4-bens lytter

Er der nogen her der kender en forhandler der har alm. lytter med fire
terminaler?
layouttet ser nogenlunde sådan ud:
     +*
  -*    *
      *
Jeg skal bruge et par 10.000uF 40V, og jeg vil helst have et par nye.
De gamle er en Philips-type.
Jeg kan kun finde 400V-typer med dette layout, og der er ikke plads til
at sætte en alm. 2-bens på skrå (Konflikter med nabo-komponenter).

mvh.
Kåre

Re: Hvor kan man købe 4-bens lytter

Dimensioner i mm ? HxD
Re: Hvor kan man købe 4-bens lytter

50mm høje, 35mm i diameter.
Den gamle type er: M HP 93 131 (Jeg tror det er type nr.).

/Kåre

Re: Hvor kan man købe 4-bens lytter

Jeg har fundet en hos RS der ser ud til at virke (nr. 227-1169), det er
dog en noget hamper pris! 77,- +moms for en 10000uF 40V, så er den da
betalt :-(
Nå..to stk er bestilt...

/Kåre

Site Timeline