Hvor kan jeg få reperaret min Vellemann forstærker ??

Hejsa

Jeg har for nogle år siden købt en brugt Vellemann forstærker bestående af
for-forstærker, effekt-forstærker samt fjernbetjening. Effekt-forstærkeren
hedder K4020 og jeg mener for-forstærkeren hedder K4010 - fjernbetjeningen
hedder 4100R. Sættet har virket 100% i de 4-5 år jeg har haft det, men nu er
der sket det, at den pludselig selv er begyndt at "trykke på" en eller måske
flere af knapperne. Der lyder et bib hvergang man trykker på en af knapperne
og den står og bibber hele tiden. Hvis jeg skruer helt ned, holder den op
med at bibbe og jeg kan så skrue op igen, hvorefter den efter et lille
stykke tid begynder at bibbe konstant igen. Samtidig med vil den ikke
spille, hverken når den ikke bibber samt når den bibber. Jeg har kun meget
lidt forstand på elektronik og er derfor ikke i stand til at finde fejlen.
Er der nogen der har en idé om hvor man muligvis kan få den reperaret ??
Vil det være en idé evt. at kontakt P&C Audio (www.p-og-c.dk) eller JJ
Teknik (www.jjteknik.dk) ??    Eller er der nogen der har et bedre forslag
??    Alt hjælp ønskes, da jeg nødigt vil sige farvel til min elskede
Vellemann forstærker.

På forhånd tusind tak - Mikael Gitt

Re: Hvor kan jeg få reperaret min Vellemann forstærker ??

Så du starter med at fortælle, hvor i landet du bor, hvis du skal have
hjælp til at få den repareret.

Det kan være din fjernbetjening der trænger til nye batterier, eller en
strømforsyning der er blevet træt i lytterne.

Re: Hvor kan jeg få reperaret min Vellemann forstærker ??

Helmholt i Struer er dansk importør af Vellemann. Jeg ved de har et
serviceværksted, der laver ref. af alle mulige produkter, mon ikke de også
kan kikke på en Vellemann forstærker.

Du finder adressen på www.helmholt.dk

Re: Hvor kan jeg få reperaret min Vellemann forstærker ??
Jeg bor i Fredericia, men er parat til at tage en længere rejse for at få
den lavet. Det er helt sikkert ikke fjernbetjeningen, da batteriet i den er
ok. Jeg har også prøvet at lægge den "langt væk" for at være sikker på det
ikke er den der laver koks i det.

er
måske
knapperne

Re: Hvor kan jeg få reperaret min Vellemann for stærker ??
MFC kom med denne ide:

Hejsa

Vil klart anbefale en af mine venner han bor i 8632 Lemming.

Se www.peteropfinder.dk der finder du også tlf nr. er sikker på han kan
klare den sag.

MVH
Allan