Hvor kan en PGA2311 købes i DK?

Hvor kan jeg købe en PGA2311 i DIL/DIP hus. Synes ikke at jeg kan finde den
hos farnell, RS eller elfa.
Det skal helst være i DIL/DIP hus, da jeg bruger en CS3310 i såden en sokkel
nu.
Martin Nielsen

Re: Hvor kan en PGA2311 købes i DK?
Svaret er samples hvis det er små styktal!
prøv hos ti.com de har lige sendt nogen til mig
MVH
Daniel

den
sokkel

Re: Hvor kan en PGA2311 købes i DK?

Kan man også det som en privat mand???
Jeg har en gang hørt/læst at sampels ikke er af samme kvalitet som den man
køber på normal vis. Er det rigtigt??

Re: Hvor kan en PGA2311 købes i DK?
Hej Martin

Man skal vistnok være et firma, men det er ikke noget de undersøger...
Send mig en mail med din adr. så har jeg en ekstra jeg kan sende til dig.
Skulle du vælge at få samples, så bestil idag, så kan du være heldig at have
dem på fredag, og have noget legetøj til weekenden.
Ja, TI har hurtig levering hver gang... med UPS.

Jeg har også hørt det, men jeg tror ikke på det... Det vil jo være dumt af
dem og sende en vareprøve som ikke er 112% iorden, til et
udviklingsteam som kasserer den pga. den dårlige kvalitet og så vælger
konkurrentens model f.eks. CS3310.

Mvh.
Manse

Re: Hvor kan en PGA2311 købes i DK?
Hej

Jeg tror at jeg vil prøve lykke med nogle samples først. Det skal jeg jo
have prøvet før eller siden. Hvis det ikke lykkes kan det være at jeg
kontakter dig. Tak for tilbudet

Martin Nielsen