Hvor kan en PGA2311 købes i DK?

Hej

Hvor kan jeg købe en PGA2311 i DIL/DIP hus. Synes ikke at jeg kan finde den hos farnell, RS eller elfa. Det skal helst være i DIL/DIP hus, da jeg bruger en CS3310 i såden en sokkel nu.

-- Mvh Martin Nielsen

Reply to
Martin Nielsen

Svaret er samples hvis det er små styktal! prøv hos ti.com de har lige sendt nogen til mig MVH Daniel

"Martin Nielsen" skrev i en meddelelse news:413cc1b3$0$222$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

den

sokkel

Reply to
Daniel Michel Buch - OZ8AES

Kan man også det som en privat mand??? Jeg har en gang hørt/læst at sampels ikke er af samme kvalitet som den man køber på normal vis. Er det rigtigt??

Reply to
Martin Nielsen

Hej Martin

Man skal vistnok være et firma, men det er ikke noget de undersøger... Send mig en mail med din adr. så har jeg en ekstra jeg kan sende til dig. Skulle du vælge at få samples, så bestil idag, så kan du være heldig at have dem på fredag, og have noget legetøj til weekenden. Ja, TI har hurtig levering hver gang... med UPS.

Jeg har også hørt det, men jeg tror ikke på det... Det vil jo være dumt af dem og sende en vareprøve som ikke er 112% iorden, til et udviklingsteam som kasserer den pga. den dårlige kvalitet og så vælger konkurrentens model f.eks. CS3310.

Mvh. Manse

Reply to
Manse

Hej

Jeg tror at jeg vil prøve lykke med nogle samples først. Det skal jeg jo have prøvet før eller siden. Hvis det ikke lykkes kan det være at jeg kontakter dig. Tak for tilbudet

have

man

Reply to
Martin Nielsen