Hvor kan dette skaffes??

Davs med jer.  Jeg ville lige høre om der var en af jer der ved hvor man kan
få fat i følgende:

STR S5707

Og hvad er prisen på en sådanne klods ??

På forhånd mange tak for hjælpen.

--

Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

Re: Hvor kan dette skaffes??
Davs Kasper.

Jamen det kan da være at man skulle prøve. HEHEHE. men nu er det sådanne at
huset ikke ser for godt ud, så jeg fortrækker en ny.

Men tak for tippet.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Re: Hvor kan dette skaffes??
Hej!

Står der ikke STR S_6_707? I så fald har jeg nemlig een liggende :)

Nok omkring et par hundrede spir... Prøv Telmo på Frederiksberg.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Hvor kan dette skaffes??
jeg tror måske 6707 bare kan klare lidt mere effekt, fandt godtnok et
datablad på det han oplyste

--
Mvh Kasper

Re: Hvor kan dette skaffes??
Davs Kim.

nope der står  STR S5707 på klodsen.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Re: Hvor kan dette skaffes??
Hey... i 5707 sidder der en transistor i feedbacken, det gør der ikke på
6707, eneste forskel, men tror den er stor nok )): ellers samme Power...
sådan lige jeg hurtig kunne skimte

--
Mvh Kasper

Re: Hvor kan dette skaffes??
Hej!

Er det ikke fordi strømforsyningen er kortsluttet på sekundærsiden? Den behøver
da ikke være defekt - hvis den ikke har taget netsikringen selvfølgelig :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Hvor kan dette skaffes??
Davs Kim.

Ja det er vel det eneste jeg snart ikke har målt igennem.
Men jeg mangler stadig et lille diagram over det man famler lidt i blinde,
syntes jeg. Jeg har dog fundet ud af at chassis nummeret er et CP775. men de
kære Russere som jeg finder diagrammer hos havde ikke lige sådanne et.

Med venlig hilsen   Thias Russell

Re: Hvor kan dette skaffes??
Hey

Er det stadig det tv, du har gang i ??

for hvis ?

Har du målt alle dioderne efter strøforsyningen ??
Evt. Målt fra alle enderne der vender væk fra trafoen til stel.... der må
der ikke være meget lidt ohm...

Evt. tjekket power sence inputtet på switchkredsen....

Tjek om den svinger på trafoen når den siger klik, det er sikkert pga den
prøver på at starte op, så er alt sikkert ok på primær siden....

Evt, prøve at løfte collektoren på højspændings transistoren og se om pws så
kommer op at køre....

--
Mvh Kasper

Re: Hvor kan dette skaffes??
Davs Kasper.

Jeps det er det.

De er alle målt igennem og der er skiftet 1, men det var også den der var
sort. HEHEHEHE

Okay giv lige et hint på hvodan man gøre dette ?????

Jeg skal lige havde fat i en ny. da jeg fik brændt den anden af jeg lige
havde købt. HEHEHEHE jeg tænkte mig ikke lige om da jeg satte TVet til.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Re: Hvor kan dette skaffes??
Hey....

Jeg regner med der sidder en modstand i Emitter / source(tror jeg), den på
transistoren der går til stel, over denne modstand 0,22 til 3-4 ohm, måler
man strømmen over, som plejer at gå ind på et overcurrent ben på switch ic,
i dit tilgælde den STRfætter... så må man læse i databladet hvad shutdown
voltagen er på det ben... og om det er RMS eller Peak... og så se om det
kommer over det... gør det det, har du noget der bruger for meget strøm...
sandsynligvis på Sekundær.. (ellers deffekt trafo.. men det er sjældent)

--
Mvh Kasper

Re: Hvor kan dette skaffes??
HAHAHAHAHA

Ja nu har jeg fundet Service Manuallen som en dejlig lille PDF file
Så nu køre det vel snart på skinner.

Med venlig hilsen    Thias Russell

Re: Hvor kan dette skaffes??
Hey

Det skal du ikke være sikker på.. hehe ikke for at være pissemist...
selvfølgelig bliver det lidt nemmere at vide hvad man måler på, men det er
ikke sikkert fejlen dukker nemmere op !

--
Mvh Kasper

Re: Hvor kan dette skaffes??
Det er sandt... hvis du vil kan du lige smide pdf'en til mig på mail....

--
Mvh Kasper