Hvor købes tryksensor 10mbar til ~1ba r

Hej,

jeg søger en tryksensor som kan måle i området 10mbar til omkring 1 bar.
Sensoren skal bruges til at måle højde fra 0km til 30km.
Jeg har fundet nogen fra Honeywell, men de kræver alle ~5V og mit system
kører på 3.3V. En mulighed er selvfølgelig at køre med to spændinger,
men det vil jeg helst undgå.

Har I nogle forslag til produkter jeg bør kigge nærmere på?
Hvis de kan købes som privat er det et stort plus, men bestemt ikke en
nødvendighed.

Mvh Jonas

Re: Hvor købes tryksensor 10mbar til ~1bar

3.3 volt. Step spE6%ndingen op. Hvad er nF8%jagtigheden. Den vi brugte til
hF8%jdemE5%ling kostede 35 kkr, men den mE5%lte ogsE5% inden for et par met=
er.

PrF8%v og se pE5% PC-elektroniks hjemmeside. Der har han en KPY44A. SpF8%rg
ham om at han kan skaffe en KPY43A. Den passer bedre til dit omrE5%de.
Det er en E6%gte bro og burde kunne virke ned til 3.3 volt.

Men med 5 volt der har du en masser at vE6%lge mellem.

Benny

Re: Hvor købes tryksensor 10mbar til ~ 1bar

Hej Jonas

Prøv at evaluere disse:

http://www.rfcandy.com /

Sensor -> Pressure

-

Har du tænkt du at gå ham her i bedene?:

26. marts 2010, NASA overhalet af ballon-amatør:
http://www.berlingske.dk/verden/nasa-overhalet-af-ballon-amatoer

http://www.flickr.com/photos/30721501@N05/collections/72157621244472915/?page_id12%5

http://www.flickr.com/photos/30721501@N05/sets/72157618814637849 /

This is my most favourite picture of them all. Showing the curvature of
the earth the blackness of space and the thin blue line that is out
atmosphere:
http://www.flickr.com/photos/30721501@N05/4340514598 /

Meters højde/temperatur(ude/inde) som funktion af tiden for een af
opstigningerne:
http://www.flickr.com/photos/30721501@N05/4111728280 /

Glenn

Site Timeline