hvor købes TFT panel

Hej Ng

Jeg har et fladskærms tv, hvor skærmen er smadret, og ville derfor se om man kunne købe et nyt tft panel og sætte i.

Hvor køber man løse tft paneler? Det er et 20" Sharp panel i format 3:4.

Hvis det kan findes, er der så noget at spare i forhold til at købe et nyt tv?

Håber nogen kan hjælpe

Med venlig hilsen

Bjarke Jensen

Reply to
Bjarke Jensen

Hej Bjarke

Jeg tror næppe det kan betale sig, man dødsdømmer bærbare når de er udsat for sådanne skader. Nu ved jeg ikke hvor gammelt dit TV er, men efter et par år koster tilsvarende modeller jo kun det halve.

Bjarke Jensen skriver:

Typenummer på panelet ?

Yderst sjældent.

Du kan måske være heldig at finde en tilsvarende skærm, hvor elektronikken er brændt af - ellers er det ud til højre.