Hvor købes strømskinner online

Efter et stykke tid, er jeg ved at være træt af at have et spindelvæv af
strømskinner til at ligge under bordet, og vil derfor investere i en
strømskinne med 8-12 udtag. Har kigget hos vejle-rc, elsupply og
pc-elektronik men fælles for alle tre, er at jeg er næsten sikker på at
de har dem, men bare ikke hvor jeg skal lede.

På forhånd tak :)

/Fromm

Re: Hvor købes strømskinner online

Harald nyborg har skiddet...

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr67%77&n30%100

Mvh Daniel

Re: Hvor købes strømskinner online

Bemærk at der ikke er jord i det billige l... Harald Nyborg sælger.
Der er ganske vist plads til 3-polet stik, men hullet til jord-pinden har
ingen elektrisk forbindelse.

Re: Hvor købes strømskinner online

Deri tager du fejl, Harald Nyborg har flere Brennenstuhl strømskinner med
jord.

Jeg har købt og brugt, en del kasser af den model med 6 stik med 3m.
3x1,5kvadrat. dengang gav vi 69kr. stk. idag er prisen 94,50

Inden indkøbene testede jeg først en enkelt dåse, den blev gentagne gange
kastet hårdt ned i bordet, jeg hoppede på den med mine 125kg. og jeg
efterlod den et par dage midt på en indendørs byggeplads.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor købes strømskinner online

Det er ikke alle af de billige der har jord.
At lige præcis Brennenstuhl har jord, er bare godt.
Jeg har dog været udsat for en del uden brugbart jordhul :-(

Du skulle næsten give den smøre videre til Sikkerhedsstyrelsen.
Det lyder som en hårdere testrække end de kunne ´finde på  ;-)

--
mvh Uffe

Re: Hvor købes strømskinner online

Det er mulig, men det ikke alle deres Brennenstuhl har jord. Jeg har selv
haft en i hånden inde hos Harald Nyborg , idet kvaliteten så OK ud, men den
blev lagt tilbage igen fordi der kun var huller til jord, og ingen
forbindelse til jord.
Normalt plejer de nok at skulle gøre opmærksom på at der er tale om en model
med jordforbindelse, det gør de ikke ved den Daniel linker til, så jeg vil
stadig tillade mig at tvivle.

Re: Hvor købes strømskinner online

Prøv en gang at se:

Brennenstuhl stikdåse 10 udtag
http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid19%998

Brennenstuhl stikdåse 10 udtag m/jord
http://www.lavprisvvs.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid19%999

Re: Hvor købes strømskinner online

Der er ikke jord i den der bliver linket til.
Var selv på rov i harald og de havde kun nogle med 5stik dengnag som var med
jord.

/Dennis

Re: Hvor købes strømskinner online
Hejsa,

Der var engang hvor det ikke var lovligt at sælge sådan noget i DK, med
grund i falsk personsikkerhed. (Det drejede sig både om stikkontakter,
stikdåser, ...). Ver der ikke en aktivt virkende jordforbindelse, skulle
hullet dækkes af.

Gad nok vide om det stadig forholder sig sådan??

/C

Re: Hvor købes strømskinner online

Det tror jeg næppe, men det rigtige sted at spørge vil være i

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor købes strømskinner online
Fandt lige billigste udbyder jeg kunne finde:

http://www.acelshop.dk/index.php?cPath10%_100_101

Brennenstuhl 10 stik m./jord 156 kr (i både sort og hvid)

Site Timeline