Hvor købes Sony stumper billigst?

Jeg har en DVD afspiller fra Sony (DVP-s9000ES), der har tabt en knap
(ff). Jeg mener det er den del der hedder "Switch Block" #9 i
service-manualen (Sony#:147623611).
Spørgsmålet er så hvor man kan købe sådan en stump til en fornuftig pris?
Jeg har spurgt elektronik-centret, men de skulle have over 1000,-
Det billigste jeg har kunnet finde er dette:
https://www.ued.net/ued/addItems.do?itemCode=SNY147623611

Er der nogen her der har en billigere kilde? Eller evt. en defekt
afspiller man kunne skrælle den fra?

mvh.
Kåre

(Jeg beklager hvis dette skulle have været i markeds-gruppen, men jeg
mente den passede bedre her???)

Re: Hvor købes Sony stumper billigst?

Jeg har fået at vide at EET skulle have Sony stumper i sit sortiment også.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor købes Sony stumper billigst?
De har nogle, men desværre ikke den jeg skal bruge :-(

mvh.
Kåre

Re: Hvor købes Sony stumper billigst?

 - Har du knappen, der er faldet af??? - Den kan sikkert god sættes fast
igen, uden du kan se det!!

 - Evt. billede på mail??

Lars / Viborg

Re: Hvor købes Sony stumper billigst?
Hej Kåre

Jeg syntes nu at en gruppe der hedder

dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

lyder som et meget passende sted at spørge.

Mvh Max

Re: Hvor købes Sony stumper billigst?
Hej Max

Jeg regner IKKE med at købe på usenet, men derimod at få hjælp til at
finde en forhandler (Jeg ved godt bemærkningen om en defekt afspiller
passede bedre i d.m.p.e+m, sorry).

Jeg mener derfor stadig den er mere relevant her, men den er helt klart
på vippen.

mvh.
Kåre

Re: Hvor købes Sony stumper billigst?
Hej Kåre

Jeg skrev også mere for at sikre mig at du kendte gruppen.

Mvh Max

Re: Hvor købes Sony stumper billigst?

Ok, så tak :-)

/Kåre