Hvor købes RadioScape tuner moduler

Jeg leder efter et DAB/FM modul fra RadioScape. modulet heder RS201.

Er her nogen som ved hvor sådan et modul kan købes??

Martin Nielsen

Re: Hvor købes RadioScape tuner moduler

Har du sendt en mail til producenten ?
-de ved sikkert hvem, der forhandler modulet.

Bo //

Re: Hvor købes RadioScape tuner moduler

Næ, det har jeg egentligt ikke, men det burde jeg jo, det er jo meget
nærlæggende. Men jeg tror måske at det bliver svært at købe som privat.

Re: Hvor købes RadioScape tuner moduler

Modulet er jo lige frigivet med en pressemeddelelse.

Her på listen findes en del, der ikke er "private" men firmaer, og hvis du
har brug for en indkøber, ku' du jo spørge igen, så kunne jeg måske stille
mig til rådighed....

Bo //

Re: Hvor købes RadioScape tuner moduler

Mange tak for tilbudet. Jeg vil prøvet at finde udad om det er noget jeg vil
købe, så kan det være at jeg vender tilbage. Men det kniber lidt med tiden i
øjeblikket, så det vare måske ligt tid inden du høre fra mig.

mvh
Martin

Site Timeline