Hvor købes PIC 16f877?

Hvor køber jeg (billigst) pic16f877 i små mængder (3-5 stk)?

/Simon
Aalborg

Re: Hvor købes PIC 16f877?

Samples fra www.microchip.com ;)

Ellers har www.el-supply.dk dem også til 69 kr+moms, men det lyder jo
egentlig ikke billigt sådan umiddelbart...

Brian

Re: Hvor købes PIC 16f877?

Samples er en herlig ting, men tjekker de virkelig aldrig om man virkelig
er et firma?

Samplede iøvrigt her for nyligt nogle ting fra Texas Instruments, de blev
bragt ud med UPS.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Re: Hvor købes PIC 16f877?

Den gang jeg bestilte samples, og samplede for to venner, fra microchip
(altså ialt 3 gange) blev alle tre leveringer klaret uden problemer...

Brian

Re: Hvor købes PIC 16f877?

Nej.

Jeg har bestilt mange++ samples fra flere forskellige firmaer i navnet CBA
Controls uden de  mindste problmer.

Jeg har flere gange fået 4-5 pakker med enten UPS, DHL eller lign kommende
fra asien på måske 2-3 dage. Det må koste en krig.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Jo... De har nemlig ikke andet at lave end at checke folk der får deres
frasorteringer... Og så sender de dødspatruljerne ud ;)

Nogle steder hjælper det da at have en seriøs firma-emailadresse (det er
ikke smart at bruge Yahoo-/Hotmailadresser hvis man vil tages alvorligt de
steder), men lad os lige beholde proportionssansen - de producerer mange
milliarder og giver dig lidt af de marginale - gevinst for dem og for dig.

De fleste bruger courier-services frem for regulær post, så de er sikre på
at de når hurtigt frem (hamrende irriterende, da man så ikke kan hente på
det lokale posthus hvis man ikke er hjemme når de leverer ;)
MicroChip bruger regulær pakkepost.

Selv de høje udgifter bliver i det lange løb tjent mange gange hjem hvis
bare de kan "lære" dig at vælge dem frem for en konkurrent - måske bruger
du dimsen i en prototype der skal laves i en mio. eksemplarer.

(Det mest groteske jeg har oplevet er at få hvad der svarer til omkring en
teskefuld SMD-transistorer pakket i 3 ret store papkasser (3 forskellige
slags transistorer) forseglet og med følgesedler og de var pakket ned i en
større kasse der var ca. 20..25 cm på alle tre ledder. Den kom med UPS fra
Filippinerne ! (Og det kunne have ligget i et enkelt brev).

--
Venlig hilsen,
Søren

Ved ikke om det er det absolut billigste, men el-supply tager kr. 69,-
(excl. moms) for dem i enkeltstykssalg.

--
Venlig hilsen,
Søren

Jeg havde kigget efter samples på www.microchip.com... 16f877 var der ikke
som sample, men det var 16f877A.... så det blev den :-)

Site Timeline