Hvor købes panasonic / Technics afbryder ?

Hej NG

Min gamle forstærker (technics SU-V65A) er blevet dårlig i power switchen.
Derfor er jeg på udkik efter en ny, men det er ikke lykkes mig at finde den
nogen steder.
De webbutikker hvor jeg har fundet den melder efterfølgende "no longer
available"

Switchen har Panasonic PartNr "ESB8215V", er der nogen der ved hvor en sådan
(eller en erstatning) kan opdrives ?

På forhånd tak

Bjarke

Re: Hvor købes panasonic / Technics afb ryder ?
Hej!

Snup et par vellignende og skarpe billeder af den og send links til dem.
Måske har jeg noget i skuffen som passer.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor købes panasonic / Technics afbryder ?
Hej

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der ligger et Panasonic / Technics Center i
Guderup på Als. Men ellers kan du finde andre butikker i samme kæde her:
http://www.panasonic-center.dk/ Mon ikke der er et i nærheden af dig!

Wind