Hvor købes kuglelejer i Århus-området

Størrelse udvendig 32mmØ og indvendig 12mmØ

Mvh KS

Re: Hvor købes kuglelejer i Århus-området

Re: Hvor købes kuglelejer i Århus-området
Hej KS

Som standard hedder de 6201 og jeg har måske nogle
liggende du kan få, men du kan først få svaret i morgen
fredag, hvis du har tid til at vente.

Mvh Max

Re: Hvor købes kuglelejer i Århus-området
Jeg venter gerne - kan man også stille krav om at de er lukkede ?

Mvh KS

Re: Hvor købes kuglelejer i Århus-området
Hej KS

Jeg har nogle 6201-ZZ, det vil sige at de er dobbelt lukkede, men
kun støvlukkede, ikke gummilukkede.

Kan du bruge dem, så send mig en mail med antal og din postadresse,
så vender jeg tilbage.

Ps: Fjern invalid i min mailadressse.

Mvh Max

Re: Hvor købes kuglelejer i Århus-områ det

Er det til SMD montage, eller er det rent makaniske komponenter. Jeg har
muligvis nogle CMOS typer liggende.

Bo //

Re: Hvor købes kuglelejer i Århus-området
Nej det er DIL med et ekstra ben "midt i den ene gavl" til antennen.

Mvh KS

Site Timeline