Hvor købes krympeflex i god kvalitet

Til diverse små elektronik opgaver, har vi tit brug for Krympe Flex, plejer
at købe gemmen ASWO,
men synes deres udvalg er for lille og det er for tyndt i kvalitet.

Jeg ville også rigtig gerne have noget med indbygget lim.

Størrelser (før krympning) 1 - 20mm i diameter.

Hvor kan man købe det??

Hilsen jan

Re: Hvor købes krympeflex i god kvalitet
Hej Ingensen

Hvis du har et CVR nummer, ja så kik efter et firma der
sælger krympeflex fra Raychem, så fåes det ikke bedre.

Re: Hvor købes krympeflex i god kvalite t

Jeg har gode erfaringer med det krympeflex der sælges hos
http://www.pc-elektronik.dk

De har også typer med lim - spørg dem evt. hvis du er i tvivl.

Jeg har nu aldrig oplevet decideret dårlig krympeflex, selvom jeg er
lidt af en krakiler.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor købes krympeflex i god kvalitet
Hej
Max har ret, der findes ikke bedre end Raychem, det er " toppen af
poppen " og det bedste krymne flex
der fE5%es, der er masser af firmaer der laver dette, men de nE5%r kun
Raychem til knE6%erne.
                                                                   Mvh
Mpc

Re: Hvor købes krympeflex i god kvalitet
Her er også noget: http://www.el-supply.dk/ også med lim.

Selv bruger jeg også "selvvulkaniserende tape", hvs det skal være vandtæt.
Set under "Kampagne" på www.elfa.se

Christen

Site Timeline