Hvor købes krympeflex i god kvalitet

Til diverse små elektronik opgaver, har vi tit brug for Krympe Flex, plejer at købe gemmen ASWO, men synes deres udvalg er for lille og det er for tyndt i kvalitet.

Jeg ville også rigtig gerne have noget med indbygget lim.

Størrelser (før krympning) 1 - 20mm i diameter.

Hvor kan man købe det??

Hilsen jan

Reply to
Ingensen

Hej Ingensen

Hvis du har et CVR nummer, ja så kik efter et firma der sælger krympeflex fra Raychem, så fåes det ikke bedre.

Jeg har gode erfaringer med det krympeflex der sælges hos

De har også typer med lim - spørg dem evt. hvis du er i tvivl.

Jeg har nu aldrig oplevet decideret dårlig krympeflex, selvom jeg er lidt af en krakiler.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej Max har ret, der findes ikke bedre end Raychem, det er " toppen af poppen " og det bedste krymne flex der f=E5es, der er masser af firmaer der laver dette, men de n=E5r kun Raychem til kn=E6erne. Mvh Mpc

Reply to
MPC

Her er også noget:

også med lim.

Selv bruger jeg også "selvvulkaniserende tape", hvs det skal være vandtæt. Set under "Kampagne" på

Christen

Reply to
Christen Fihl