Hvor købes JBC loddeudstyr?

Jeg er på udkig efter en ny loddekolbe til min JBC loddestation (IB3200) men
synes ikke rigtigt at jeg kan finde et sted at købe en sådan. Nogen bud?

På forhånd tak

Mvh
Nielsen

Re: Hvor købes JBC loddeudstyr?
Hej Martin

Ring til dem her og spørg

http://www.cyncrona.dk

eller kontakt dem her

http://www.iccom.dk

http://www.el-supply.dk

http://www.vejle-rc.dk

http://www.turbochip.dk

alle sammen sælger JBC grej.

Re: Hvor købes JBC loddeudstyr?
Hej Max

Takker mange gange for dit hurtige svar. Vil prøve linksene.

Re: Hvor købes JBC loddeudstyr?

Jeg plejer at købe JCB loddeudstyr hos
http://www.nikatek.dk/lodde.htm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Re: Hvor købes JBC loddeudstyr?
Måske et lidt dumt spørgsmål. Men hvordan kontaker du dem. Jeg kan ikke få
deres kontakt form til at virker. Har du et tlf nr eller en direkte mail
adresse?

> [...]
| deres kontakt form til at virker. Har du et tlf nr eller en direkte mail

Hej

Ifølge http://www.nikatek.dk/ kan man ringe til 4448 3211 - jeg har godtnok
ikke snakket med dem siden somemrferien, men hjemmesiden funker da fint..

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Re: Hvor købes JBC loddeudstyr?

Tak for det. Har ikke lige set tlf. nr. Men vil prøve at ringe til dem.

Site Timeline