Hvor købes JBC loddeudstyr?

Hej

Jeg er på udkig efter en ny loddekolbe til min JBC loddestation (IB3200) men synes ikke rigtigt at jeg kan finde et sted at købe en sådan. Nogen bud?

På forhånd tak

Mvh Nielsen

Reply to
Martin Nielsen

Hej Max

Takker mange gange for dit hurtige svar. Vil prøve linksene.

Reply to
Martin Nielsen

Hej Martin

Ring til dem her og spørg

eller kontakt dem her

alle sammen sælger JBC grej.

Jeg plejer at købe JCB loddeudstyr hos

Mvh Villy

Villy57

Måske et lidt dumt spørgsmål. Men hvordan kontaker du dem. Jeg kan ikke få deres kontakt form til at virker. Har du et tlf nr eller en direkte mail adresse?

Reply to
Martin Nielsen

| Måske et lidt dumt spørgsmål. Men hvordan kontaker du dem. Jeg kan ikke få | deres kontakt form til at virker. Har du et tlf nr eller en direkte mail | adresse?

Ifølge

kan man ringe til 4448 3211 - jeg har godtnok ikke snakket med dem siden somemrferien, men hjemmesiden funker da fint..

Mvh Villy

Villy57

Tak for det. Har ikke lige set tlf. nr. Men vil prøve at ringe til dem.

Reply to
Martin Nielsen