hvor købes IC: LM1881N

Nogen der ved hvor jeg kan købe 1-2 stk af subj ?? min lokale radio-mekaniker vil have omkr 50,- men jeg kan se prisen ligger på 1,85 USD hos grosisterne, så det må kunne gøres billigere !!

-- MVH Brian Tingholm mail: "fornavn" @ "efternavn" .com sager til salg:

Brian Tingholm

Tja RS tager 31,50 ved 1stk + moms + forsendelse, så jeg tror bare du skal smutte ned til den lokale, med mindre du kender nogen hvor du kan nasse en ;-) ( samples f.ex)

Godt nok er nationals pris § 1,42, med det er 1000stk pris ex works.

--
/carsten
Reply to

21.98K /stk + moms

mvh Ivan Toft

Brian T> Nogen der ved hvor jeg kan købe 1-2 stk af subj ??

Reply to
Ivan Toft

  • moms og forsendelse ( efterkrav ...)

/carsten