hvor købes IC: LM1881N

Nogen der ved hvor jeg kan købe 1-2 stk af subj ??
min lokale radio-mekaniker vil have omkr 50,- men jeg kan se prisen ligger
på 1,85 USD hos grosisterne, så det må kunne gøres billigere !!

--
MVH Brian Tingholm
mail: "fornavn" @ "efternavn" .com

Tja RS tager 31,50 ved 1stk + moms + forsendelse, så jeg tror bare du skal
smutte ned til den lokale, med mindre du kender nogen hvor du kan nasse en
;-) ( samples f.ex)

Godt nok er nationals pris § 1,42, med det er 1000stk pris ex works.

--
/carsten

Re: hvor købes IC: LM1881N
http://www.pc-elektronik.dk/shop /