Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik

Hej Ng
Er der nogen som ved hvor jeg kan købe Subj. som mono stik.

mhv
DrNielsen

Re: Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik

Du kan jo kigge forretningerne på min liste igennem:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik
Hej
Jeg har kikket og kunne ikke finde dem, har iøvrigt brugt dine links
flittigt.

DrNielsen

Re: Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik

Her du 72 kr. for 2 stk.
http://www.frequence.dk/ under "Tilbehør"

Mvh.
Michael P.

Re: Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik
Hej Michael

Man skal vidst kikke længe for at finde dem der.

Mvh Max

Re: Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik
Hej
Ja jeg kikkede og længe, men fandt kun nogle phone stik, som passede på
prisen.
Tak iøvrigt for dine tips, jeg har sendt en 5-6 mail til forskellige
elektronik forhandler, jeg ser lige om de er i stand til at levere. I
mellemtiden bruger jeg tiden på at finde ud af om dem du henviser til sender
vare internationalt.

mvh
DrNielsen

Re: Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik
Hej DrNielsen

De er heller ikke nemme at finde, men varenummer 25048 hos
http://www.cablesandconnectors.com/index.html

eller varenummer 70-091 hos
http://www.philmore-datak.com/index.htm

Mvh Max

Re: Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik

Ring til Århus Radiolager 8624 6422 og spørg. De har dem, eller kan skaffe
dem

Bo //

Re: Hvor købes 2,5mm Vinklede Phone Jackstik
Hej
Det er en af dem jeg har sendt en mail til, så jeg hører nok fra dem. Ellers
tak for tippet.
DrNielsen