Hvor købes 12V timerrelæ ??

Jeg skal bruge en 12volt timerrelæ på bilen som skal kunne justeres til ca.
15 min.  , altså 12 volt+ på udgang i ca. 15 minuter, og skal helst kunne
justeres , men hvor kan den købes ??

Mvh.  Kim

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??
hvor for ikke lave det selv ?
en pic12 en darlington en diode og et alm relæ.
mægtigt billigt.

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??

Eller en 555'er !

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??

Er fint for en programør (jeg bruger en Nitron) Den kan programeres i C.

Er ikke videre stabil. kan trigges med en Mobiltelefon

Benny

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??

Nej, ikke, hvis du tøjrer indgangen ordentligt og smider det i en kasse.

Jeg er sikker på at en processor er lige så "ustabil" når det kommer til
stykket.

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??
Kan man ikke købe en færdig timerrelæ til 12 Volt justerbar??

MVH:  KIM

ca.

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??
Hej Kim

Bruges sådan nogle ikke til at forlænge kabinelyset med ?
Spørg i en autoudstyrsforretning.

Mvh Max

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??

Jo da. Brodersen på http://www.brodersen.dk/proinfo/timers/multi/multi.htm
Ved ikke hvem der sælger i dit område. Omron har vist også

Benny

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??

Jeg skal bruge det til , at gøre en Bilvarmer/Oliefyr fjernbetjent , og vil
have 12 volt+ afbrudt efter ca. 15-20 min.  Jeg har selv en Webasto
sende/modtage enhed T70 ,men skal godt nok bruge det i forbindelse med
Eberspächer Oliefyr
Mvh.  Kim

Re: Hvor købes 12V timerrelæ ??

ca.