hvor købes 12v flerudtag tavle ?

Hej NG !

Hvor kan jeg købe en "tavle" med flere +- udtag - ligesom der er bag på en
strømforsyning ? (Ikke cigarstik)

Det skal være den slags jeg kan sætte bananstik i - og jeg havde forestillet
mig 4x rød/sort til 12v. Skal bruges til at teste radiogrej mv.

Forstår i hvad jeg mener ?

JEg ved ikke rigtig hvad jeg skal søge efter på google.

/ Per

Re: hvor købes 12v flerudtag tavle ?
Det har jeg ikke set i rigtig mange år, så jeg ville dog besøge Brinck
Elektronik eller tilsvarende og købe stumperne.
Nogle bananbøsninger og en lille æske kan ikke koste mange kroner - og kan
vel samles på 10 minutter.

Kim Olsen

Re: hvor købes 12v flerudtag tavle ?

hvor i landet? jeg kan da lave dig en for små penge.

mvh Erik

Re: hvor købes 12v flerudtag tavle ?

Hej gutter !

Tak for svar.. :-)

Jamen jeg kan selv lave en, tænkte bare om de kunne købes færdiglavede - de
er ofte både billigere og pænere LOL.

mvh. Per

Re: hvor købes 12v flerudtag tavle ?

Pænere måske, billigere næppe.
Bor i frederikksund og har alle stumper og tavle hvis du ikke finder noget.

mvh Erik

Re: hvor købes 12v flerudtag tavle ?
Der er fx nogle her:
http://www.wsplc.com/acatalog/MFJ_12V_DC_Power_Supply_Distribution.html

(Søgte bare på MFJ og 12V)

Jeg ved ikke om de kan købes i Danmark, jeg spurgte for et par år siden
til Amatørtræf Fyn og fik at vide at ikke kunne kunne sælge dem grundet
manglende CE-mærkning - men det burde jo også gælde W&S ??

./Lars

Re: hvor købes 12v flerudtag tavle ?

Prøv evt.:

www.mwe.dk