Hvor købes 12v blæser 60x60x10 mm til fornuftig pris ?

Hej Ng !

Jeg skal bruge en 12v blæser 60x60x10 mm.

Jeg har fundet dem flere steder til pris omkring 75 kr, men så vil de have
50-60 kr på i fragt og gebyrer - det er jeg sgu for nærig til.

Det kan ikke koste mere end 10 kr at sende sådan en.

Nogen der kender et fornuftigt websted til fornuftig pris ?

Evt. en forretning i KBH. Brinck har dem desværre ikke.

Mvh. Per

Re: Hvor købes 12v blæser 60x60x10 mm til fornuftig pris ?

Hej Per,

hvad med at købe dem på ebay. De kan bla. købes her (Hong-kong)
<http://cgi.ebay.de/3-Pin-60mm-CPU-Cooler-Cooling-Fan-Kuhler-Lufter-PC-/180405779229?cmd=ViewItem&pt=L üfter_Kühler&hash=item2a0105bb1d#ht_4069wt_1202>

Jeg søgte på "fan 60mm" - hvis bare du holder de samlede omkostninger
under 80DKK skal du ikke betale fortoldning samt gebyr hos postDK.

Mvh Jonas

Re: Hvor købes 12v blæser 60x60x10 mm til fornuftig pris ?
<http://cgi.ebay.de/3-Pin-60mm-CPU-Cooler-Cooling-Fan-Kuhler-Lufter-PC-/180405779229?cmd=ViewItem&pt=L üfter_Kühler&hash=item2a0105bb1d#ht_4069wt_1202>

Hvor mange skal du bruge og hvad vil du give for dem?

--

Mvh / with kind regards

JBJ (4920)

Re: Hvor købes 12v blæser 60x60x10 mm til fornuftig pris ?

Jamen jeg skal såmænd bare bruge en enkelt.

Og 75 kr er ok.

http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id10%5020

Det er bare levering og fragt den er helt gal med.

Mvh. Per

Re: Hvor købes 12v blæser 60x60x10 mm til fornufti g pris ?

ka' 60x60x15 bruges? pc-elektronik.dk har dem til 17.55

Re: Hvor købes 12v blæser 60x60x10 mm til fornuftig pris ?

Tak for hintet, men det skal desværre være 60x60x10 - der er ikke plads til
mere.

Mv. Per

Site Timeline